Friday, July 24, 2009
စစ္မွန္ေသာ ေဗဒင္ပညာရပ္၏ အဓိက ေသာ့ခ်က္သည္ ကံၾကမၼာကို ဖတ္ရန္ ျဖစ္သည္။
ကံၾကမၼာကို ဖတ္ေသာအခါ ျဖစ္တတ္ေသာ သေဘာကို ခန္ ့မွန္းျခင္းသာ ျဖစ္သည္။ မိုးေလ၀သ ခန္ ့မွန္းမႈလိုပင္ ျဖစ္ျပီးေသာ သေကၤတမ်ားကို ၾကည့္လ်က္ ျဖစ္ႏိုင္သည္မ်ားကိုၾကံဆျခင္း ျဖစ္သည္။ မိုးေလ၀သဆိုင္ရာအား ခန္ ့မွန္းႏိုင္ရန္အတြက္ မိုးေလ၀သျဂိဳဟ္တုမွ ရုိက္ကူးေပးေသာ ဓာတ္ပံုမ်ားကို တြက္ခ်က္လွ်က္ ျဖစ္ႏိုင္ေခ်မ်ားကို ခန္ ့မွန္းသည္။ ထုိ ့အတူ ေဗဒင္ဆရာသည္ အျခားေသာ ဇာတာမ်ားတြင္ ျဖစ္ပ်က္ခဲ့သည္မ်ားကို ေလ့လာထားလ်က္ ဇာတာရွင္တစ္ဦးကို ေကာင္းဆုိးျဖစ္ပ်က္ စသည္တုိ ့ကို ၾကိဳတင္ခန္ ့မွန္းခ်က္သာျဖစ္သည္။မိုးေလ၀သ ခန္ ့မွန္းမႈကို ယံုၾကည္သလို ေဗဒင္ ပညာကို ယံုရသည္။ သုိ ့ေသာ္ မိုးေလ၀သ ခန္ ့မွန္းမႈထက္ ပိုမို မယံုၾကည္သင့္။ ပညာသည္ သေကၤတပညာသာ ျဖစ္သည္။ အရာအားလံုး သေကၤတျဖင့္ ဆံုးျဖတ္ၾကသည္။ လူတစ္ဦး ရယ္ေနေသာအခါ ထုိသူသည္ေပ်ာ္ေနသည္ဟု ဆိုႏိုင္သည္။ သုိ ့ရာတြင္ သူသည္ ၾကိတ္ငိုငိုခ်င္ ငိုႏိုင္သည္။ ထို ့အတူ ငိုေနသူကိုလည္း သေကၤတ သေဘာအရ ေျပာႏိုင္သည္။ အတတ္ပညာမ်ားစြာသည္ သေကၤတ သေဘာကို ေလ့လာျခင္းသာ ျဖစ္သည္။ ထုိ ့ေၾကာင့္ ေဗဒင္ပညာသည္ သေကၤတျဖင့္ေဟာေျပာေသာ ပညာရပ္တစ္ခုသာ ျဖစ္သည္။ေဗဒင္ကို မယံုသူသည္ မီးမကိုင္ဖူးေသာ သူငယ္သာ ျဖစ္၏ ။ ထို ့အတူ ေဗဒင္ကို ကိုးကြယ္သူသည္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို အ, အ ျဖစ္ေၾကာင္းေခါင္းငံု ့သူ ျဖစ္သည္။ အျခားေသာ အတတ္ပညာကို ယံုသလို ဤ ပညာရပ္ကို လက္ခံသင့္သည္။ ဘာသာ တစ္ခုကဲ့သုိ့ ကိုးကြယ္မႈ မလုပ္သင့္ ။ ဘာသာတရားသည္ သေကၤတလြန္ ပညာရပ္ ျဖစ္သည္။ သေကၤတလြန္ ပညာရပ္ဆုိေသာ္လည္း သေကၤတျဖင့္ ေလ့လာရသည္။သေကၤတကို မေဖ်ာက္ႏိုင္သမွ် သေကၤတလြန္ အရသာကို မခံစားရ။ေဗဒင္ကို မယံုဘူး ျငင္းသူသည္ ေဗဒင္ကို နတ္ဘုရားတစ္ခုလို လက္ခံထားေသာေၾကာင့္ ျဖစ္မည္။ ေဗဒင္ကို ယံုလွ်င္ ကိုးကြယ္စရာတစ္ခုကို ယံုလိုက္သလို ထင္သည္။ ေဗဒင္သည္ ခန္ ့မွန္းေရး ပညာတစ္ရပ္သာ ျဖစ္သည္။ နာရီသံ၏ တစ္ခ်က္တီးရင္ တစ္နာရီ ၊ႏွစ္ခ်က္တီးရင္ ႏွစ္နာရီ မွတ္သားမႈကဲ့သုိ ့မွတ္ထားေသာ ပညာသာ ျဖစ္သည္။ ေဗဒင္မယံုဘူး ျငင္းဆန္သူသည္ ယံုလြန္းေနေသာေၾကာင့္ျဖစ္မည္။ သူသည္ ေဗဒင္ကို ကိုးကြယ္စရာ အားကိုးစရာ တစ္ခုလို ေတြးထားေသာေၾကာင့္ ဆုိျခင္းျဖစ္မည္။ယေန ့အထိ မွတ္တမ္းတင္ထားေသာ ႏွစ္, လ , ရက္ မ်ားသည္ အဘယ္ပညာျဖင့္ မွတ္တမ္းထားခဲ့သနည္း ။ ေဆးပညာျဖင့္ ထားခဲ့သေလာ။ဘာသာေရး အသိျဖင့္ ထားခဲ့သေလာ ။ ယေန ့အထိ စြန္ ့လႊတ္မရေသးေသာ ေန ့ရက္မ်ားသည္ ေဗဒင္ပညာရပ္ေၾကာင့္သာ ျဖစ္သည္။တစ္ဦး တစ္ေယာက္ ၊ အၾကီး အငယ္ ခြဲျခားဖုိ ့ဘယ္ပညာျဖင့္ မွတ္သားမည္နည္း ။ ယခုအခါ ေန ့တြက္ျခင္းသည္ ဘာမွ မဟုတ္ေတာ့ေသာ္လည္းေရွးအခါ အဘယ္မွ် အဖိုးတန္ေလသနည္း ။ ဤပညာျဖင့္ လူသားကို အဘယ္မွ် အက်ိဳးျပဳခဲ့သနည္း ။ဤ ေဗဒင္ ပညာျဖင့္ ကင္းေသာ လူသားဟု မရွိေလာက္ေအာင္ပင္။ သို ့ေသာ္ အခ်ိဳ ့သည္ ယံုသူမ်ား အစြန္း ေရာက္သလို အစြန္းေရာက္သည္။ ေဗဒင္ပညာသည္ သူေတာင္းစား ပညာေလာက္ ဆုိၾကသည္။ လူလိမ္ မ်က္လွည့္ပညာေလာက္ ထင္ၾကသည္။ အခ်ိဳ ့သူတို ့၏ အလြဲသံုးစား လုပ္မႈေၾကာင့္ ျဖစ္သျဖင့္ အက်ယ္အက်ယ္ ဘယ္သူမွ အေရးယူမဆိုၾက။ သို ့ေသာ္လည္း ပညာရပ္ကုိ အထင္ေသးျခင္းသည္လူသားဘ၀ ဆုတ္ယုတ္ေၾကာင္းသာ ျဖစ္သည္။လူအမ်ားသည္ ေဗဒင္ပညာကို ယံုလြန္းသျဖင့္ အမွားမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ ေဗဒင္ကို ဘာသာေရးထက္ပင္ ယံုၾကသည္။ ေဗဒင္သည္ ခန္ ့မွန္းပညာမွန္း မသိ။ အတတ္ေဟာ နတ္ေဟာ ဆုိင္းဘုတ္မ်ား ေအာက္တြင္ ၀ပ္တြားရိုက်ိဳးၾကသည္။ ဘာသာေရး ဆရာတစ္ဦးကဲ့သုိ ့ေဗဒင္ဆရာကို ယံုသည္။ ကိုးကြယ္သည္။ ယင္းအခ်က္သည္ စဥ္းစားစရာ ျဖစ္သည္။ မိုးေလ၀သ ခန္ ့မွန္းသူ ၊ အတတ္ေျပာသူ တုိ ့ကိုမရွိခိုးေသာ္လည္း ၊ မိမိအိမ္ေဆာက္လုပ္သူကို မရွိခိုးေသာ္လည္း ေဗဒင္ဆရာကို ရွိခိုးၾကသည္။ေဗဒင္ဆရာသည္သာမန္ အတတ္ပညာရွင္ တစ္ဦး သာ ျဖစ္သည္။ အတတ္ပညာရွင္တုိင္းကို ကိုးကြယ္မႈ မလုပ္ဘဲ ေဗဒင္ဆရာကိုမွ ကိုးကြယ္ခ်င္ၾကသည္။ ေဗဒင္ဆရာသည္ သာမန္ ဆရာတစ္ဦးသာ ျဖစ္သည္။ သာမန္ထက္ ပိုမိုေသာ ေလးစားမႈ ကိုးကြယ္မႈ မလုပ္သင့္ ။ သာမန္ထက္ ပိုလြန္းသူမ်ားေၾကာင့္ အမ်ား အျမင္ကပ္လာၾကသည္ ထင္သည္။ ေဗဒင္ဆရာသည္ အနာဂတ္ကို ဆုပ္ကိုင္ႏိုင္ဖုိ ့အနီးကပ္ၾကည့္ႏိုင္ဖို ့ၾကိဳးပမ္းသူသာ ျဖစ္သည္။သို ့ေသာ္ ေဗဒင္ဆရာသည္ သာမန္ လူမ်ား မကူညီႏိုင္သည္ကို ကူညီႏိုင္သည္။ အကယ္၍ ယင္းဆရာ၏ အကူအညီျဖင့္ ေအာင္ျမင္ခဲ့ဖူးသူသည္ ယင္းဆရာကို ေက်းဇူးရွင္ တစ္ဦးအျဖစ္ ကိုးကြယ္ေပလိမ့္မည္။ ၄င္းကအစ အဆင့္ဆင့္ အားကိုးသူ ကုိးကြယ္သူမ်ား မ်ားလာတတ္သည္။ယင္းသုိ ့ေသာ ကိစၥသည္ ကာယကံရွင္မ်ားသာ သိႏိုင္ၾကသည္။ အျပင္ျမင္ သူမ်ား မသိႏိုင္ၾက။ အျပင္ျမင္ျဖင့္ ၾကည့္လွ်င္ နတ္တစ္ပါးကို ကိုးကြယ္သည္ ထင္မည္။ ထုိသူကလည္း သူတို ့အား နတ္တစ္ပါးလို မျဖစ္ႏိုင္သည္မ်ားကို ျဖစ္လာေအာင္ လုပ္ေပးထားေသာေၾကာင့္ ျဖစ္မည္။ဆရာတပည့္ အဘယ္မွ် ေက်းဇူးရွိသည္ကို အျပင္သူမ်ား နားမလည္ႏိုင္ၾကေခ်။ လူသည္ မိမိျပႆနာကို ေျဖရွင္းေပးသူကို ေက်းဇူးတင္သည္။ဆရာတစ္ဦးက ကယ္တင္ဖူးခဲ့ပါက ထိုဆရာအား ေက်းဇူးတင္ထုိက္ မထိုက္ စဥ္းစားေ၀ဖန္ၾကည့္သင့္သည္။သမာသမတ္က်ေသာ ယံုၾကည္မႈရွိဖုိ ့လုိသည္။ မိမိကုိ ကူညီဖူးသူတုိင္းကို ေက်းဇူးတင္တတ္ေသာ္လည္း ေဗဒင္ဆရာကို အဘယ္ေၾကာင့္ကိုးကြယ္ေလာက္ေအာင္ အားကိုးသနည္း ။ ထင္ရွားပါသည္။ ထုိေဗဒင္ဆရာသည္ အမ်ားမကူညီႏိုင္သည္ကို ကူညီထားေသာေၾကာင့္သာျဖစ္သည္။ တိုက္ဆိုင္မႈျဖစ္ေစ ၊ စြမ္းလို ့ျဖစ္ေစ ၊ ျပႆနာ ေအာင္ျမင္ဖို ့သာ လိုသည္။ လူသည္ တစ္ခါယံုပါက အျမဲတမ္း ယံုတတ္သျဖင့္အားနည္းသည္။ ထုိ ့ေၾကာင့္ တစ္ၾကိမ္မွန္ေသာ ဆရာကို အျမဲတမ္း မွန္မည္ဟု ယံုသည္။ေဗဒင္ပညာကို ယံုေသာအခါ အတတ္ပညာကို အေျခခံေသာ ဆရာကို ယံုသင့္သည္။ အခ်ိဳ ့သည္ အတတ္ပညာကို အေျခမခံဘဲ အက်င့္လိုလို၊ အစြဲလိုလို ၊ အၾကားအျငမ္ရလိုလိုျဖင့္ ေဟာေျပာၾကသည္။ လက္ခံသင့္ - မသင့္ မိမိ၏ လူသားဂုဏ္ကို စဥ္းစားသင့္သည္။ မိမိကို အတတ္ေဟာေသာ္လည္းျဖစ္တတ္ေသာ သေဘာက္ုိ ေျပာျပသျဖင့္ တုိက္ဆုိင္မႈ အျဖစ္သာ ယံုပါ။ နတ္ပူးေျပာျခင္းဟု မယံုပါႏွင့္ ။ တစ္ခ်က္မွန္လိုက္ျပီဆိုလွ်င္ အားလံုး ယံုလိုက္သည္။ လူသည္ အသည္းငယ္သည္။ တစ္ခ်က္မွန္ရံုျဖင့္ ရင္ထဲက ယံုကေလး ေသသည္။ ေနာက္ထပ္ ေတာင့္ခံ မထားႏိုင္။မိန္းမသားသည္ ပိုမို အသည္းငယ္သည္။ တိတိ က်က် မွန္ဖို ့ပင္ မလို။ ရွပ္ထိလွ်င္ပင္ ေသသည္။ " ငါ့သမီး ေသာကေရာက္ေနတာပဲ" ဆိုလိုက္ရံုျဖင့္ မွန္လိုက္တာဆရာ စသျဖင့္ တံခါးပြင့္သြားသည္။ စကားအားလံုး ပြင့္ထြက္လာသည္။ ယုန္လိုက္ဖမ္းဖူး သူမ်ားသိၾကသည္။ ယုန္သည္ အသည္းငယ္သည္။သူ ့ကို မွန္ေအာင္ ပစ္ဖို ့ပင္ မလို ။ အရာ၀တၳဳ ၾကီးၾကီးျဖင့္ သူ ့ေဘးတြင္ အသံက်ယ္က်ယ္ ျမည္လိုက္ဖို ့ပဲ လိုသည္။ ထိုအခါ သူသည္ ဆက္မေျပးႏိုင္ေတာ့။လဲက်သြားတတ္သည္။ ထို ့အတူ လူသား၏ မိမိတို ့ရင္ထဲက ယံုၾကည္မႈ ယုန္ေလးသည္ ေတာလိုက္မုဆိုး ေဗဒင္ဆရာ၏ ပါးစပ္သရမ္းမႈကိုပင္မခံႏိုင္။ ရွပ္မွန္ရံုျဖင့္ လဲက်သည္။ေဗဒင္ကို အတတ္ပညာ တစ္ခုအျဖစ္သာ ယံုၾကည္ျပီး ကိုးကြယ္စရာ တစ္ခုအျဖစ္ မယံုဖို ့လိုအပ္သည္။ ေဗဒင္ပညာႏွင့္ ဆက္စပ္ျပီး အျခားေသာ ဘိုးေတာ္မ်ား ၊ မယ္ေတာ္မ်ား အစြဲမ်ား ကို စဥ္းစဥ္းစားစား ယံုသင့္သည္။ အတုက ပိုမိုအေရာင္ေတာက္သျဖင့္ အတုအစစ္ခြဲျခားရခက္သည္။ အစစ္ထက္ အတုကိုပင္ ေရြးခ်ယ္မိမည္။ေစတနာၾကီးေသာ ဆရာက အဘယ္သို ့လည္ပင္း ညွစ္ေတာင္းမည္နည္း ။ ထို ့အတူ ပညာမာန္ၾကီးေသာ ဆရာက အဘယ္သုိ ့အလကား ေဟာမည္နည္း။အတုိင္းအတာေတာ့ ရွိသင့္သည္။ ဤပညာသည္ အသက္ေမြး၀မ္းေၾကာင္း ပညာရပ္ တစ္ခု ျဖစ္သည္။ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းတစ္ခုဟု မဖြင့္ဆုိၾက။ေရွးဆရာမ်ားသည္ မိမိ ေနျဖစ္၊ စားျဖစ္ေအာင္သာ ရပ္တည္ၾကသည္။ ေတာင္းၾကသည္။ ယခုေခတ္တြင္ ဆရာမ်ားသည္ လုပ္ငန္းတစ္ခု အျဖစ္သေဘာထားၾကသည္။ လုပ္ငန္းသေဘာ တြက္လွ်င္ အျမတ္မ်ားမွသာ အဆင္ေျပသည္။ အဆင္ေျပောအင္ ေတာင္းေတာ့မည္ ျဖစ္သည္။ေရွးေခတ္တြင္ ဆန္တစ္ျပည္ ေငြတစ္မတ္သည္ ထုိက္တန္ေသာ ေပးဆပ္မႈ ျဖစ္သည္။ ဆန္တစ္ျပည္ ေစ်းသာသာသည္ ျပည့္စံုေသာထုိက္တန္ေသာ တန္ဖိုးပင္ ျဖစ္သည္။အျခားေသာ ကုန္ပစၥည္းသာ သတ္မွတ္ၾကသည္။ ၀ယ္ယူေသာအခါ ေစ်းဆစ္ၾကသည္။ ေဗဒင္တြက္ေသာအခါ ေစ်းမဆစ္ၾက။ အခ်ိဳ ့ ေစ်းဆစ္ေသာ္လည္းေတာင္းပန္ေနမႈသာ ျဖစ္သည္။ ေဗဒင္ပညာသည္ လူတုိင္း အားကိုးေလာက္ေသာ ေဟာကြက္မ်ား ရွိသည္။ ထို ့ေၾကာင့္လည္း လူမ်ား ေဗဒင္ကိုေဆြးစြဲစြဲေနသည္။ ေဗဒင္မယံုသူသည္ ယံုေလာက္ေသာ ေဟာကြက္ႏွင့္ မၾကံဳေသးေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ႏိုင္သည္။ ယံုမိေသာအခါ အရာရာကိုပင္စြဲျမဲတတ္သည္။ စိတ္စြဲသည့္ အထိဆုိပါက အစြန္းေရာက္ႏိုင္သည္။ေဗဒင္ကို အစာတစ္ခုလို သံုးေဆာင္ရသည္။ မိမိ အသက္ရွင္ဖို ့အတြက္ အေထာက္အကူအျဖစ္ အစာကို စားသည္။ မိမိျပႆနာ အဆင္ေျပဖို ့အတြက္မိမိ အနာဂတ္ကို ပိုင္ဆုိင္ႏိုင္ဖို ့အတြက္ ေတာင္ေ၀ွးတစ္ခု လုပ္ျခင္းသာ ျဖစ္သည္။ ေဗဒင္သည္ အတိတ္ကို ေဖာ္ထုတ္ဖုိ ့ေပါက္တူးတစ္လက္သာ ျဖစ္သည္။လူသားကို ဒူးေထာက္ေစမည့္ ျခိမ္းေျခာက္မႈ မရွိ။ ႏွာေခါင္းရံႈ ့စရာ ညစ္ပတ္ေသာ ပညာလည္း မဟုတ္။ ေဗဒင္သည္ ေဗဒင္သာ ျဖစ္သည္။နတ္ မဟုတ္ ။ ဇာတ္လည္း မဟုတ္။ဤ ပညာျဖင့္ မျမင္ႏိုင္ေသာ အတိတ္ကို ေရးေတးေတး ျမင္ရသည္။ မၾကံစီႏိုင္ေသာ အနာဂတ္ကို ၾကိဳတင္ပိုင္ဆိုင္ထားႏိုင္သည္။ဘ၀သည္ပံုစံခြက္ထဲက ကုန္ၾကမ္းတစ္ခု ျဖစ္သည္။ သို ့ေသာ္ အထုိက္အေလ်ာက္ ျပင္ႏိုင္သည္။ လူသည္ လူႏွင့္ တူမည္။ ေနပံု ထုိင္ပံု သြားပံု လာပံုခြဲမရေအာင္ တူသည္။ စဥ္းစားပံု တူသည္ ။ လုပ္ေဆာင္ပံု တူသည္။ အက်ိဳးေပးပံု တူသည္။ အရာအားလံုး တူသည္။ သို ့ေသာ္ တူမေယာင္ျဖင့္ကြဲေနေသာ ရာလည္း မေရတြက္ႏိုင္။ အျပင္ပန္း ၾကည့္လွ်င္ အမႊာ ႏွစ္ဦး တူသည္ ထင္သည္။ ေသခ်ာ ေစ့ေစ့ ၾကည့္ေသာအခါ ျခားနားခ်က္မ်ားမ်ားလာသည္ ။ ထုိ ့အတူ လူသည္ အေျခခံခ်င္း တူေသာ္လည္း အရာရာ ျခားနားေနသည္။စရိုက္၊ ေနပံုထုိင္ပံု တုိ ့သည္ တစ္ဦး ႏွင့္ ယွဥ္လွ်င္ ကြဲေနသည္။ အျခားသတၱ၀ါႏွင့္ ယွင္လွ်င္ေတာ့ လူလူခ်င္း တူသည္။ လူလူခ်င္း ယွဥ္ေသာအခါ တစ္ဦးႏွင့္ တစ္ဦးသည္ စဥ္းစားပံုခ်င္း မတူ၊ အက်ိဳးေပးခ်င္း မတူ။ မတူသည္ကို ေဗဒင္ပညာျဖင့္ သက္ေသျပဖုိ ့ၾကိဳးပမ္းၾကသည္။ လူတုိင္းေမြးခ်ိန္ ၊ ေမြးေနရာမ်ား မတူသျဖင့္ မ်ားစြာ ကြဲေလသည္။ အမႊာ အခ်င္းခ်င္းပင္ မတူသည္ကို ေဗဒင္ပညာက သက္ေသျပေပမည္။ တစ္ဦးက အခ်ိဳၾကိဳက္လွ်င္ ေနာက္တစ္ဦးက အခ်ဥ္ၾကိဳက္ေနတတ္သည္။ ဘ၀သည္ အေကာင္းအဆိုး ေျခႏွစ္ဘက္ေပၚ လမ္းေလွ်ာက္ေနသည္။ေျခတစ္ဘက္ က ေကာင္းေနပါက ေနာက္တစ္ဖက္က ဆိုးသည္။ ရံခါ ေျခတစ္ဖက္ျဖင့္ ၾကာၾကာရပ္ရသည္။ အေကာင္းေပၚ ၾကာၾကာ ရပ္ပါကေကာင္းက်ိဳးေပးသည္။ အဆိုးေပၚ ၾကာၾကာရပ္ပါက ဆိုးသည္။မိမိတို ့ေျခႏွစ္ဘက္သည္ ကံၾကမၼာပင္ ျဖစ္သည္။ လူတုိင္း ေကာင္းေသာ ဘက္တြင္ ၾကာၾကာရပ္ခ်င္သည္။ ေကာင္းေသာ ဘက္တြင္ ၾကာၾကာ ရပ္ႏိုင္ေအာင္ ဘာလုပ္သင့္သည္ကို ေဗဒင္ဆရာက ညႊန္ျပေပမည္။ ဆိုးေသာဘက္က လြတ္ေအာင္ ေရွာင္နည္းကိုလည္း သင္ေပးလိမ့္မည္။ သင္သည္ ရဲရဲေလွ်ာက္လိုက္ပါ။ မိမိ နင္းထားေသာ အဆိုးသည္ ေနာက္တစ္လွမ္းတြင္ အေကာင္းျဖစ္သြားမွာ ျဖစ္သည္။ ခံစားေနရေသာ ဒုကၡကို အရႈံးမေပးပါႏွင့္။ ေနာက္တစ္ခါ ရႈၾကည့္ပါ ။ ေမြးပ်ံ ့ေသာ ရနံ ့ကို ခံစားရမည္ျဖစ္သည္။ထို ့ျပင္ မိမိ ပိုင္ဆုိင္ထားေသာ နာမည္ ၊ ဂုဏ္၊ စည္းစိမ္သည္ ေနာက္တစ္လွမ္းတြင္ ဖုန္မႈန္ ့ျဖစ္သြားခ်င္ ျဖစ္သြားမည္။ ေလာင္ကြ်မ္းသြားေသာ အခိုးအေငြ ့ႏွင့္ အတူ ေပ်ာက္သြားမည္။ မိမိ ရပ္ထားေသာ ေျခလွမ္းက ေကာင္းေနရင္ ေနာက္တစ္လွမ္းအတြက္ စဥ္းစားပါ။ အဆိုးမျဖစ္ေအာင္ မိမိေျခကို ညႊန္ၾကားပါ။ ကိုယ့္ကံၾကမၼာ ကိုယ့္ေျခေပၚတြင္ တည္ရွိသည္။ ဘယ္သူမွ ခ်ဳပ္ကို္င္ထားသည္မဟုတ္ ။ ေဗဒင္ဆရာသည္ မိမိကို ၾကိဳးကိုင္ထားသည္မဟုတ္။ လမ္းညႊန္မႈသာ ေပးႏိုင္မည္။ ကိုယ့္ၾကိဳးကိုယ္ဆြဲ ကပြဲဆင္ေနျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment